KLANTENSERVICE
Bij Van Oostvoorn staat een goede klantenservice voorop. Voor alle vragen kunt u bij ons terecht. Hieronder vindt u informatie over:
Bestellen, betalen, verzenden, retourneren en/of klachten.
Bestellen
Wij leveren uitsluitend aan bedrijven, overheid en professionele eindgebruikers. U kunt ieder product aanklikken, de maat, kleur etc. kiezen en vervolgens op de 'bestel' knop klikken. De producten komen dan in de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kunt u het bestelproces vervolgen, zoals het invoeren van uw adres- en aflevergegevens en keuze van betaalmethode en het uitvoeren van de betaling. Bij deze laatste stappen is er sprake van een beveiligde verbinding, zodat uw privacy is gegarandeerd. U krijgt vervolgens een besteloverzicht te zien, dat u kunt goedkeuren. Eventueel kunt u nog wijzigingen doorvoeren door terug te gaan in het bestelproces. Als laatste stap krijgt u de bestelbevestiging in beeld en ontvangt u tevens een e-mail van de bestelling.
BETALEN
Tijdens het bestelproces heeft u de keuze uit een aantal betaalmethoden, waarmee u veilig en betrouwbaar kunt betalen:
VERZENDEN
Iedere bestelling binnen Nederland wordt direct in behandeling genomen. Wij hebben alles op voorraad en kunnen daarom direct uw pakket leveren. Ieder pakket wordt verzonden via DPD en binnen 2 dagen geleverd vanaf het moment van ontvangst van uw order. De verzendkosten bedragen:
Voor Nederland: € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor België : € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor Duitsland: € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor alle overige landen (volledig overzicht): BEKIJK PDF 'Overzicht verzendkosten'
Ophalen
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling te komen afhalen op ons vestigingsadres te Culemborg. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling kan worden afgehaald waarop onze kantoortijden staan aangegeven. Het is ook mogelijk om eventueel buiten de kantoortijden af te spreken, hiervoor kunt u een e-mail sturen.
Retourneren en/of klachten
Wij zijn een B2B-webshop en we leveren uitsluitend aan bedrijven, overheid en professionele eindgebruikers. Daarom kunt u niet in aanmerking komen voor het retourneren van artikelen. U kunt alleen retourneren indien er sprake is van een verkeerde levering of bij eventuele klachten (niet conforme bestelling). U kunt in dit geval altijd contact met ons opnemen en wij zorgen voor een correcte afhandeling.
Mocht u toch vragen hebben laat ons dat dan gerust weten. Via info@techflex-europa.com zijn we per mail bereikbaar.
Bij Van Oostvoorn staat een goede klantenservice voorop. Voor alle vragen kunt u bij ons terecht. Hieronder vindt u informatie over:
Bestellen, betalen, verzenden, retourneren en/of klachten.
Bestellen
Wij leveren uitsluitend aan bedrijven, overheid en professionele eindgebruikers. U kunt ieder product aanklikken, de maat, kleur etc. kiezen en vervolgens op de 'bestel' knop klikken. De producten komen dan in de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kunt u het bestelproces vervolgen, zoals het invoeren van uw adres- en aflevergegevens en keuze van betaalmethode en het uitvoeren van de betaling. Bij deze laatste stappen is er sprake van een beveiligde verbinding, zodat uw privacy is gegarandeerd. U krijgt vervolgens een besteloverzicht te zien, dat u kunt goedkeuren. Eventueel kunt u nog wijzigingen doorvoeren door terug te gaan in het bestelproces. Als laatste stap krijgt u de bestelbevestiging in beeld en ontvangt u tevens een e-mail van de bestelling.
BETALEN
Tijdens het bestelproces heeft u de keuze uit een aantal betaalmethoden, waarmee u veilig en betrouwbaar kunt betalen:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Bij internetbankieren kunt u direct gebruik maken van iDEAL zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Wij berekenen hiervoor geen kosten. |
Betalen met PayPal is ook mogelijk. Snel en veilig online betalen met uw Credit Card als u beschikt over een PayPal rekening. U kunt tijdens het beveiligde bestelproces inloggen en direct het bestelbedrag overmaken. |
U kunt iedere bestelling ook vooraf overmaken naar ons rekeningnummer. Deze gegevens vindt u op de bestelbevestiging. Nadat wij de betaling hebben ontvangen versturen wij uw bestelling |
VERZENDEN
Iedere bestelling binnen Nederland wordt direct in behandeling genomen. Wij hebben alles op voorraad en kunnen daarom direct uw pakket leveren. Ieder pakket wordt verzonden via DPD en binnen 2 dagen geleverd vanaf het moment van ontvangst van uw order. De verzendkosten bedragen:
Voor Nederland: € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor België : € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor Duitsland: € 15,- excl. btw per bestelling. Bij een bestelling boven de 125 euro excl. btw is de bestelling gratis.
Voor alle overige landen (volledig overzicht): BEKIJK PDF 'Overzicht verzendkosten'
Ophalen
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling te komen afhalen op ons vestigingsadres te Culemborg. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling kan worden afgehaald waarop onze kantoortijden staan aangegeven. Het is ook mogelijk om eventueel buiten de kantoortijden af te spreken, hiervoor kunt u een e-mail sturen.
Retourneren en/of klachten
Wij zijn een B2B-webshop en we leveren uitsluitend aan bedrijven, overheid en professionele eindgebruikers. Daarom kunt u niet in aanmerking komen voor het retourneren van artikelen. U kunt alleen retourneren indien er sprake is van een verkeerde levering of bij eventuele klachten (niet conforme bestelling). U kunt in dit geval altijd contact met ons opnemen en wij zorgen voor een correcte afhandeling.
Mocht u toch vragen hebben laat ons dat dan gerust weten. Via info@techflex-europa.com zijn we per mail bereikbaar.